First , she is not yours. She is individual.
She is your doughter, but she is not you.

What you want she to do is the pressure.


But that's her life , not yours.


I just want to do myself and can get parents' support.
I need their understanding considerably.

I am crying.
How can I do?


不知道如何跟父母說我想做自己的感受 就像是打著英文句子他們也無法了解一樣
我不想他們傷心難過失望 但是我應該怎麼做 好難

DSC05417_調整大小 .jpg 

媽 我真的長大了 可以 慢慢的放手嗎 
我已經知道該往哪個方向走 不會迷路 也不會受傷的

arrow
arrow
    全站熱搜

    Lily Wu 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()